Skontaktuj się z nami – jesteśmy tu, by Ci pomóc
Bilety i rozkłady jazdy
Lokalizacje
Reklamacje i uwagi pasażerów
Rzeczy znalezione
Nasze biuro
pl. Niepodległości 1 lok. 3,17
25-506 Kielce
tel. 607 669 957
mail. biuro@pksbodzentym.pl
Punkt sprzedaży
Plac Żwirki 30
26-010 Bodzentyn
Gdzie mogę kupić bilet?
Bilety można kupić u kierowcy, w punktach sprzedaży, w biletomatach oraz przez Internet lub aplikację mobilną (jeśli są dostępne).
Czy muszę mieć bilet przy sobie przez cały przejazd?
Tak. Bilet to dowód zawarcia umowy przewozu oraz podstawa ubezpieczenia pasażera. W razie kontroli lub zdarzenia losowego jego brak może uniemożliwić uzyskanie świadczeń.
Jak mogę sprawdzić aktualny rozkład jazdy?
Rozkłady dostępne są na naszej stronie internetowej, w aplikacji mobilnej (epodróżnik) oraz na przystankach.
Aplikacje epodróżnik można pobrać ze sklepu Google Play lub skanując qr kod.

Czy autobus poczeka, jeśli się spóźnię?
Niestety nie – autobusy muszą utrzymywać rozkład jazdy, by zapewnić punktualność pozostałym pasażerom.
Czy mogę wysiąść poza wyznaczonym przystankiem?
Ze względów bezpieczeństwa i przepisów ruchu drogowego – nie. Autobus zatrzymuje się tylko w wyznaczonych miejscach.
Czy można rezerwować miejsce siedzące?
W komunikacji regularnej nie prowadzimy rezerwacji miejsc. W przewozach okazjonalnych (np. wycieczkach) miejsca można uzgodnić przy rezerwacji.
Jak mogę zgłosić uwagę lub reklamację?
Reklamacje i sugestie można przesłać przez formularz kontaktowy na stronie lub e-mailem na adres biura obsługi klienta.
Zgubiłem coś w autobusie – co zrobić?
Skontaktuj się z nami jak najszybciej – podaj datę, godzinę, numer linii i opis zgubionego przedmiotu. Znalezione rzeczy trafiają do naszego biura i są przechowywane przez 30 dni. Po tym czasie, zgodnie z przepisami, przekazujemy je do Biura Rzeczy Znalezionych.